zondag 4 september 2011

 Wat een drukke dag.
Mijn 2 Broertjes hadden allebij een verjaardagsfeesje dus de hele dan rondrijden dan de ene gaan halen en de andere wegdoen. We deden nog inkopen en dan eindelijk terug naar huis. Ik maakte me klaar voor de rotaractmeeting (ex-uitwisselingsstudenten). De meeting duurde een eeuwigheid en was toch wel saai. Maar als uitwisselingsstudent moet je er altijd zijn. Na de meeting had gingen we met ze'n 3 naar het feesje dat onze klas voor ons georganiseerd had. Was super leuk en iedereen nam ons direct mee op de dansvloer en dansen moesten we. Het was zalig, eindelijk nog eens een feesje. (de feesjes zijn hier altijd bij mensen thuis want ze zijn nog te jong om in clubs binnen te mogen, maar de feesjes zijn over leuk).
Van links naar rechts: Eric uit Canada, Gabriel uit Frankrijk, Ik, Erin uit USA.
Wij zijn de enige uitwisselngsstudenten in Tacna.

Ja dansen moest ik. :D het was zalig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten