dinsdag 23 augustus 2011

dag 4 (verf)

Ceci kwam me roepen want onze taxi stond te wachten. Dus geen praatje gehad met de mamie en de papie. We reden naarhet werk van Lion King (werkt als maneger voor een tv zender: Américian) Hij liet me alles zien van het dak tot de opnamestudio van het nieuws, was wel leuk om te zien. Maar alles was zo klein maar het was leuk. Daarna reden we de stad in en gingen we op zoek naar verf zodat ik kon schilderen. Na 3 winkels eindelijk acril verf en het leuke eraan was spotgoedkoop. We bezochten een museum dat vroeger het huis was van de man die Peru onafhangelijk maakte. interessant, bezochten ook een kleine kunstgalerie met typische huizen van vroeger in Tacna. Aten "luch" (voorgerecht: slaatje, soep, hoofdgerecht: vis met rijst en frietjes, dessert: cake) voor maar 9 sole= 2,57euro. Dan moest ik de auto zoeken was zo moeilijk maar ik had hem gevonden met beetje hulp van Lion King. Dan terug thuis kon ik schilderen deed zoveel deugd. Ceci heeft net gevraagd of ik met Sergio naar een muziekoptreden wil gaan zien, ik ben benieuwd.

Adios.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten