donderdag 25 augustus 2011

dag 6 "feria"




The sun is shining in my face, Robyne time to get up! Altijd luiteren naar de zon. Ceci vroeg of ik mee wou naar het ziekenhuis want er moesten nog documenten voor Flavia in orde worden gemaakt. Het ziekenhuis was helemaal blauw en de verpleegsters waren allemaal in het turquoise anders dan bij ons. Ik weet 1 ding zeker, ik wil hier nooit ziek worden! Later kwam Lion King ons oppikken voor de lunch. we aten "humita" (mengeling van gemalen mais met rozijnen en ruimen, dit zit in de bladeren van een maiskolf en je eet dit dan warm op uit het vuistje. We bezochten het kerkhof en reden dan verder naar de "feria". De feria is een soort park met een groot podia en een arena waar stieregevechten plaats vinden ook vind je hier winkeltjes met producten van over heel Peru en typish eten. Hier dronk ik mijn eerste Inca Cola echt lekker. Ik at "papa a la huancaina" (soort gestoofd rundsvlees met paprika, tomaten en ui onder. best lekker. Toen we thuis kwamen waren Sergio en Martin ook net thuis. Die avond gingen we nog naar een oude theaterzaal die enkel open is voor special gebeurtenissen, we keken er naar een operaconcert. We namen de auto en bezchten nog een kunstschool waar ik waarschijnlijk 2u na school naartoe kan. Ik heb er al zin in.
Adios Amigos.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten